Cause no matter how hard you hold, you always gotta let go.

Helgen; i fredags var jag och johanna ensamma hemma hos mig, tvär kul! drack lite och bara softade, pratade oså, sen drog vi till flusan och träffade några killkompisar till johanna, efter det drog vi på krök va där och hade verkligen as kul, sen drog jag hem och kollade på harry potter full och glad, så somnade jag! Haha as gött
Och igår så låg vi inne tills vi orkade fixa oss vilket var senare på kvällen, så drog vi till backa och träffade nån kasper och jakob och en till. Riktigt roligt! Drog hem så sov johanna här! Idag har vi inte gjort så mycket, enda gången vi har gått ut idag va när vi skulle käka eller röka.. Haha sletna brudar en söndag! Riktigt lyckad helg iallafall!:)

Och imorgon börjar jag skolan!
Wish me luck 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0