if this love only exists in my dreams.. don't wake me up

Hejsan!
Blev väckt av att en attention whore börja hetsa typ 4 i morse,
lyckades somna om efter en timma, vaknar av att idioten börjar
igen denna gången vid 8.. Efter det kunde jag inte somna om, så satte på andra avenyn.
En halvtimma senare ringde Johanna och frågade om jag ville möta henne på gården
& ta en morgon cigg, så det gjorde jag, satt vi där och snacka en stund, sen gick vi in
chillade + att jag började fixa mig, sen drog vi till fyrklöven och träffade Alex, chilla med han
sen drog vi till vågis, va där på förhör gick undan denna gången, var klar efter en kvart.
Så drog vi hem, så skulle jag beställa mina boots, tror ni dom fanns kvar i strl 37-38??
Nee klart som fan att just dom va slut, men mammis håller på att fixa ett par exakt likadana :)
Iallafall så åkte vi till stan, drack kaffe och träffade folk, sen drog till domkyrkan mötte 2 boys, 
åkte efter det till vårat hood!
Träffade Tamlin för första gånge på typ 3 veckor eller något, riktigt goo
Nu e jag hemma, har precis käkat thai mat, och så blir det att duscha sen försöka sova!
Riktigt go dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0